Marcela Škvrňová
obchodní zástupce
Vít Jelínek
obchodní zástupce
Světlomety s LED světly denního svícení DRL poskytují o 40% větší světelnou účinnost a jsou umístěné na dobře chráněném místě, což snižuje riziko jejich poškození při drobných nárazech. K dispozici s černým nebo bílým rámečkem odpovídajícím odstínu mřížky chladiče.
Díky vysokotlakým vysouvatelným ostřikovačům lze zcela očistit povrch světlometů a zlepšit tím viditelnost a bezpečnost jízdy.
Dva automatické zatahovací schůdky usnadňují přístup do nákladového prostoru Ducata. Jeden se nachází vzadu a druhý u bočních posuvných dveří. Oba disponují protiskluzovým hliníkovým povrchem a unesou až 150 kg.
Všestrannost a funkčnost nijak neovlivňuje styl. Pozornosti tak neunikl jediný detail. Lakované kliky dveří v barvě karoserie zlepšují estetičnost.
Pneumatické nebo samovyrovnávající zavěšení zajišťující maximální komfort cestujících.
Při zařazení zpátečky se aktivuje zadní couvací kamera s obrazem na 5″ displeji, což činí manévrování snadnějším a bezpečnějším.
Hlavní části vozidla, jako jsou karoserie a pohyblivé součásti jsou robustnější, trvanlivější a spolehlivější.
Ultrazvukové parkovací snímače jsou aktivní, jakmile začne vůz couvat. Přerušovaným pípnutím upozorňují řidiče, že se přibližuje k překážce.
Tónovaná zadní okna zaručují soukromí pasažérů a antireflexní čelní okno brání přestupu slunečního záření do interiéru. což zvyšuje komfort jízdy.
Ducato nikdy neskrývalo svůj nezaměnitelný styl. Nová matně černá 16″ litá kola ještě více zvýrazňují jeho jedinečný design.
Nový nárazník se skládá ze tří částí a masky, které lze jednotlivě odstranit, což umožňuje rychlou a nákladově efektivní údržbu. Jeho tvar zajišťuje maximální ochranu. Nárazník je k dispozici v řadě metalických odstínů odpovídajících barvě karoserie nebo leskle černou, černou nebo šedou maskou chladiče a rámečky světlometů.
Vnější zpětná zrcátka s dvojitou parabolickou plochou poskytují panoramatický výhled dozadu a mohou být elektricky nastavitelná z kabiny vozidla.
Přizpůsobíte si Ducato Van prostřednictvím exkluzivního příslušenství Mopar®.
S logem Ducato. Sada 2 kusů.
Pro Ducato vyrobené po roce 2010
Jednoduchý kobereček LHD
Nová devítistupňová automatická převodovka v kombinaci s měničem točivého momentu namísto konvenční spojky Vám nabízí snadné řazení, vyšší točivý moment a vynikající spolehlivost. Zvýšení točivého momentu je způsobeno kratšími převodovými poměry, které se řadí častěji, rychleji a plynuleji, což zlepšuje chování vozidla a zároveň snižuje spotřebu paliva. Nová převodovka Vám nabízí výběr ze tří jízdních režimů: Normální režim, režim pro nejnižší spotřebu a režim pro maximální výkon.
S logem Ducato. Sada 2 kusů.
Ducato Combi vítá cestující pohodlnými a ergonomickými sedadly s nastavitelnými hlavovými opěrkami ze stejného materiálu jako sedadla. Čalouněné jsou omyvatelnou technickou tkaninou.
Všechny verze Ducata mohou být vybavena nezávislým ovládáním klimatizace a topení pro zadní sedadla: vzduch je v zadní části rozváděný rovnoměrně díky individuálním zadním výdechům, které si mohou cestující libovolně nastavovat.
Techno nebo Classic? Dvojice přístrojových panelů modelu Ducato byla navržena pro zajištění maximální praktičnosti a elegantního stylu, který dokonale ladí s vytříbenými interiéry a textiliemi. Výdechy ventilace u přístrojového panelu Techno mají stříbrné rámečky, u verze Lounge pak bronzové.
Při zapnuté klimatizaci udržuje chlazená schránka potraviny a nápoje vždy v chladu.
Díky programovatelnému nezávislému topení Webasto Thermo Top “C” lze vozidla zahřát až 24 hodin před dojezdem. K dispozici je rovněž automatická verze bez časovače.
Pro maximální komfort. Přední sedadla mohou být vyhřívaná po stlačení tlačítka. Hydraulické pružiny a systém tlumení redukují přenos pohybů vozidla na řidiče a činí tak sedadla mimořádně pohodlnými i na nerovném povrchu.
Modelová řada Ducato rozšiřuje svou nabídku palubních zábavních systémů. Nový infotainment je vybaven 7″ dotykovou obrazovkou, Bluetooth, USB, DAB rádiem a ovládáním na volantu. Systém je rovněž možné ovládat hlasovými povely a je plně kompatibilní se zadní parkovací kamerou. Vybírat lze vždy ze dvou variant – základní nebo s integrovanou navigací.
Nový infotainment zvyšuje možnosti konektivity prostřednictvím Apple CarPlay a Android AutoTM. Do navigačního systému může řidič mimo jiné zadat i parametry konkrétního vozidla, a to včetně individuálních přestaveb. Díky této unikátní funkci navigace určí trasu s ohledem na velikost a hmotnost vozu, což umožní vyhnout se překážkám jako jsou úzké vozovky nebo nízké tunely a podjezdy.
Ducato je synonymem optimální bezpečnosti a výkonu. Vybaveno je nejpokročilejšími kontrolními a bezpečnostními technologiemi.
Full Brake Control je integrovaný systém, který je navržen tak, že detekuje překážky před vozidlem a jakmile se objeví hrozící nebezpečí kolize, upozorní řidiče a spustí nezávislé nouzové brzdění.
Systém monitoringu mrtvého úhlu využívá radarové senzory instalované v zadním nárazníku pro identifikaci vozidel, která se nachází ve slepém úhlu zpětných zrcátek.
Systém detekce křízení dráhy za vodizlem využívá radarové senzory pro odhalení blížících se vozidel ze strany během couvání.
Pomáhá zabránit nehodám během manévrování.
Systém ESC automaticky zasahuje v nouzových situacích, například při náhlém vyhýbacím manévru. ESC sleduje příčné zrychlení, rychlost, přilnavost a úhel natočení volantu. Tyto údaje zpracovává a v případě potřeby upravuje točivý moment a řídí brzdy na jednotlivých kolech pro stabilizaci vozidla.
Kontrola proti převrácení je nová asistenční funkce systému ESC. Jejím úkolem je předcházet riziku převrácení ve vysokých rychlostech a snižovat naklánění při zatáčení v nízkých rychlostech.
Tato funkce udržuje vozidlo zabrzděné při rozjezdu v prudkém stoupání a zabraňuje couvnutí při rozjezdu bez nutnosti zatažení ruční brzdy. Brzdy se při rozjezdu uvolní automaticky.
Systém, který je součástí ESC vypočítává zatížení vozidla během jízdy, zejména hmotnost a polohu těžiště. Na základě těchto údajů vypočítává a nastavuje nové prahové hodnoty zásahu ABS, ASR, ESC a kontroly proti převrácení, což znamená, že vše pracuje nejúčinnějším možným způsobem.
Traction+ je inovativní systém kontroly trakce, který pomáhá zlepšit přilnavost na kluzkém povrchu. V případě nízké přilnavosti jednoho z hnacích kol se pomocí systému ESC přenese točivý moment na kolo s lepší přilnavostí. Výsledkem je lepší ovladatelnost a směrová stabilita.
Tento systém umožňuje sjíždět prudké svahy s klesáním až 50% bez nutnosti použití brzdového nebo plynového pedálu, díky čemuž se můžete soustředit na samotnou jízdu.
Systém sledování jízdních pruhů dokáže identifikovat nechtěné opuštění jízdního pruhu, a to i při zhoršených podmínkách počasí nebo za zhoršené viditelnosti. V případě nebezpečí zvukovým a vizuálním signálem upozorní řidiče na potenciální nebezpečí.
Pomocí palubní kamery pomáhá řidiči rozeznat dopravní značení, zejména rychlostní omezení a upozorňuje na ně na palubním displeji.
Tato funkce řídí aktivaci a deaktivaci dálkových světel, zlepšuje viditelnost a snižuje riziko oslnění ostatních řidičů na základě automatické detekce protijedoucích vozidel.
Senzor deště aktivuje stěrače čelního okna a reguluje jejich rychlost na základě intenzity deště. Senzor stmívání automaticky aktivuje potkávací světla v případě poklesu intenzity okolního světla.
Tempomat umožňuje nastavení a udržování konstantní cestovní rychlosti. Omezovač rychlosti dovoluje nastavení nejvyšší cestovní rychlosti, což zvyšuje bezpečnost a snižuje riziko překročení povolených rychlostních limitů. Plným sešlápnutím pedálu plynu může řidič nastavený limit překročit, což lze využít například v případě potřeby předjetí jiného vozidla.
Systém nepřetržitě sleduje tlak v pneumatikách a upozorňuje na jakoukoliv ztrátu tlaku přímo na palubní obrazovce.
Zdvihový objem | 2184 cm3 | |
Typ | Vznětový řadový 4válec | |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič | |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) |
|
|
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (9 AT) |
|
|
Emisní úroveň | Euro 6D – Final | |
Převodovka | 6 MT, 9 AT |
Zdvihový objem | 2184 cm3 |
Typ | Vznětový řadový 4válec |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) | 180 k při 3500 ot./min 380 Nm při 1500 ot./min |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (9 AT) | 180 k při 3500 ot./min 450 Nm při 1500 ot./min |
Emisní úroveň | Euro 6D – Final |
Převodovka | 6 MT, 9 AT |