Marcela Škvrňová
obchodní zástupce
Vít Jelínek
obchodní zástupce
Díky vysokotlakým vysouvatelným ostřikovačům lze zcela očistit povrch světlometů a zlepšit tím viditelnost a bezpečnost jízdy.
Mlhová světla jsou umístěná ve spodní části předního nárazníku a zajišťují maximální viditelnost.
Na přání je k dispozici čelní okno s dvojitou vrstvou Solex obsahující oxidy kovů, jež zabraňují přenosu UV paprsků do kabiny, což přispívá k většímu komfortu. Toto okno navíc snižuje spotřebu paliva v horkých dnech, neboť redukuje používání klimatizace.
Světlomety s LED světly denního svícení DRL poskytují o 40% větší světelnou účinnost a jsou umístěné na dobře chráněném místě, což snižuje riziko jejich poškození při drobných nárazech.
Brzdový systém byl navržen a vylepšen pro zvýšení výkonu a odolnosti při současném snížení hluku.
K dispozici je až 7 typů zavěšení zadních kol:
– 1 zavěšení s jednolistými pružinami;
– 1 komfortní zavěšení s jednolistými pružinami a stabilizátorem;
– 1 zavěšení s dvojitými listovými pružinami;
– 1 szavěšení s dvojitými listovými pružinami;
– 2 zavěšení s dvojitými listovými pružinami, zvýšenou světlou výškou a stabilizátorem, k dispozici také s povoleným zatížením zadní nápravy 2500 kg;
– 1 zavěšení využívající kompozitní materiály, což snižuje hmotnost o 15 kg, větší světlá výška a stabilizátor;
– 1 samonivelační pneumatické zavěšení rovněž ve verzi air-comfort pro těžké konverze.
Dva automatické zatahovací schůdky usnadňují přístup do nákladového prostoru Ducata. Jeden se nachází vzadu a druhý u bočních posuvných dveří. Oba disponují protiskluzovým hliníkovým povrchem a unesou až 150 kg.
Při zařazení zpátečky se aktivuje zadní couvací kamera s obrazem na 5″ displeji, což činí manévrování snadnějším a bezpečnějším.
Ultrazvukové parkovací snímače jsou aktivní, jakmile začne vůz couvat. Přerušovaným pípnutím upozorňují řidiče, že se přibližuje k překážce.
Vnější zpětná zrcátka s dvojitou parabolickou plochou poskytují panoramatický výhled dozadu a mohou být elektricky nastavitelná z kabiny vozidla.
Nový nárazník se skládá ze tří částí a masky, které lze jednotlivě odstranit, což umožňuje rychlou a nákladově efektivní údržbu. Mřížka je k dispozici v metalickém šedém nebo leskle černém odstínu.
Hlavní části vozidla, jako jsou karoserie a pohyblivé součásti jsou robustnější, trvanlivější a spolehlivější.
Přizpůsobíte si Ducato Van prostřednictvím exkluzivního příslušenství Mopar®.
HLINÍKOVÝ DRŽÁK KOŠE: Pro Ducato se středním rozvorem náprav.
HLINÍKOVÝ SKLÁPĚCÍ ŽEBŘÍK: Pro nízkou střechu.
HLINÍKOVÉ NOSNÍKY HEAVY DUTY: Pro SWB a MWB. Sada 3 nosníků.
ZADNÍ ZÁSTĚRKY KOL: S logem Ducato. Sada 2 kusů.
Techno nebo Classic? Dvojice přístrojových panelů modelu Ducato byla navržena pro zajištění maximální praktičnosti a elegantního stylu, který dokonale ladí s vytříbenými interiéry a textiliemi. Výdechy ventilace u přístrojového panelu Techno mají stříbrné rámečky a u verze Lounge bronzové.
Díky svému jedinečnému designu může držák pojmout tablety nebo chytré telefony s až 10palcovými obrazovkami. Kancelář tak budete mít vždy po ruce.
Systém UconnectTM Radio NAV s CD přehrávačem a ovladači na volantu je vybaven 5″ barevnou dotykovou obrazovkou, rozhraním Bluetooth® a integrovanou navigací. Vstupy Aux a USB jsou situované v blízkosti držáku nápojů.
Všechny verze Ducata jsou vybavené manuální nebo automatickou klimatizací pro optimální distribuci vzduchu v kabině.
Při zapnuté klimatizaci udržuje chlazená schránka potraviny a nápoje vždy v chladu.
Díky programovatelnému nezávislému topení Webasto Thermo Top “C” lze vozidla zahřát až 24 hodin před dojezdem. K dispozici je rovněž automatická verze bez časovače.
Pro maximální komfort. Přední sedadla mohou být vyhřívaná po stisknutí tlačítka, zatímco hydraulické pružiny a systém tlumení redukují přenos pohybů vozidla na řidiče a činí tak sedadla mimořádně pohodlnými i na nerovném povrchu.
Cestující vpředu lze usadit na jednodílné sedadlo nebo – díky prostorné kabině – na dvojité sedadlo s odděleným středovým opěradlem, které lze proměnit na praktický stolek. Obě konfigurace disponují tříbodovými bezpečnostními pásy a opěrkami hlavy.
Kryty pod sedadlem ukrývají podpěry sedadel, v případě předního sedadla rovněž úložný prostor pod sedákem.
Robotizovaná převodovka poskytuje maximální jízdní komfort, zvláště ve městě, nízkou spotřebu paliva a emise. Převodovka nabízí dva provozní režimy: sekvenční nebo zcela automatický, stačí si zvolit oblíbený styl jízdy.
Stěny nákladového prostoru mohou být pokryté ochrannými plastovými panely. K dispozici jsou panely se střední výškou nebo v celé výšce nákladového prostoru.
Zadní dveře lze otevřít v úhlu až 270°, což usnadňuje nakládání a vykládání a optimalizuje pracovní prostor, a to i ve stísněných prostorách. Pomocí speciálních závěsů lze dveře zablokovat ve třech různých pozicích.
Nákladový prostor a kabinu lze oddělit dvěma zvukotěsnými přepážkami. K dispozici je rovněž robustní kovová struktura, která chrání řidiče před pohybujícím se nákladem, například v případě náhlého zabrzdění.
Nákladový prostor může být osvětlen praktickým střešním světlem, které lze odejmout a použít jako přenosnou svítilnu. Svítilna se nabíjí automaticky po umístění do držáku.
Na přání může být podlaha nákladového prostoru pokryta překližkou s oky pro ukotvení nákladu.
Ducato je synonymem optimální bezpečnosti a výkonu. Vybaveno je nejpokročilejšími kontrolními a bezpečnostními technologiemi.
Systém ESC automaticky zasahuje v nouzových situacích, například při náhlém vyhýbacím manévru. ESC sleduje příčné zrychlení, rychlost, přilnavost a úhel natočení volantu. Tyto údaje zpracovává a v případě potřeby upravuje točivý moment a řídí brzdy na jednotlivých kolech pro stabilizaci vozidla.
Kontrola proti převrácení je nová asistenční funkce systému ESC. Jejím úkolem je předcházet riziku převrácení ve vysokých rychlostech a snižovat naklánění při zatáčení v nízkých rychlostech.
Tato funkce udržuje vozidlo zabrzděné při rozjezdu v prudkém stoupání a zabraňuje couvnutí při rozjezdu bez nutnosti zatažení ruční brzdy. Brzdy se při rozjezdu uvolní automaticky.
Systém, který je součástí ESC vypočítává zatížení vozidla během jízdy, zejména hmotnost a polohu těžiště. Na základě těchto údajů vypočítává a nastavuje nové prahové hodnoty zásahu ABS, ASR, ESC a kontroly proti převrácení, což znamená, že vše pracuje nejúčinnějším možným způsobem.
Traction+ je inovativní systém kontroly trakce, který pomáhá zlepšit přilnavost na kluzkém povrchu. V případě nízké přilnavosti jednoho z hnacích kol se pomocí systému ESC přenese točivý moment na kolo s lepší přilnavostí. Výsledkem je lepší ovladatelnost a směrová stabilita.
Tento systém umožňuje sjíždět prudké svahy s klesáním až 50% bez nutnosti použití brzdového nebo plynového pedálu, díky čemuž se můžete soustředit na samotnou jízdu.
Systém sledování jízdních pruhů dokáže identifikovat nechtěné opuštění jízdního pruhu, a to i při zhoršených podmínkách počasí nebo za zhoršené viditelnosti. V případě nebezpečí zvukovým a vizuálním signálem upozorní řidiče na potenciální nebezpečí.
Pomocí palubní kamery pomáhá řidiči rozeznat dopravní značení, zejména rychlostní omezení a upozorňuje na ně na palubním displeji.
Tato funkce řídí aktivaci a deaktivaci dálkových světel, zlepšuje viditelnost a snižuje riziko oslnění ostatních řidičů na základě automatické detekce protijedoucích vozidel.
Senzor deště aktivuje stěrače čelního okna a reguluje jejich rychlost na základě intenzity deště. Senzor stmívání automaticky aktivuje potkávací světla v případě poklesu intenzity okolního světla.
Tempomat umožňuje nastavení a udržování konstantní cestovní rychlosti. Omezovač rychlosti dovoluje nastavení nejvyšší cestovní rychlosti, což zvyšuje bezpečnost a snižuje riziko překročení povolených rychlostních limitů. Plným sešlápnutím pedálu plynu může řidič nastavený limit překročit, což lze využít například v případě potřeby předjetí jiného vozidla.
Systém nepřetržitě sleduje tlak v pneumatikách a upozorňuje na jakoukoliv ztrátu tlaku přímo na palubní obrazovce.
Zdvihový objem | 2184 cm3 |
Typ | Vznětový řadový 4válec |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) | 120k při 3500 ot./min 320 Nm při 1400 ot./min |
Emisní úroveň | Euro 6D – Final |
Převodovka | 6 MT |
Zdvihový objem | 2184 cm3 |
Typ | Vznětový řadový 4válec |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) | 140k při 3500 ot./min 350 Nm při 1400 ot./min |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (9 AT) | 140 k při 3500 ot./min 380 Nm při 1400 ot./min |
Emisní úroveň | Euro 6D – Final |
Převodovka | 6 MT, 9 AT |
Zdvihový objem | 2184 cm3 |
Typ | Vznětový řadový 4válec |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) | 160 k při 3500 ot./min 380 Nm při 1500 ot./min |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (9 AT) | 160 k při 3500 ot./min 400 Nm při 1500 ot./min |
Emisní úroveň | Euro 6D – Final |
Převodovka | 6 MT, 9 AT |
Zdvihový objem | 2184 cm3 |
Typ | Vznětový řadový 4válec |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) | 180 k při 3500 ot./min 380 Nm při 1500 ot./min |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (9 AT) | 180 k při 3500 ot./min 450 Nm při 1500 ot./min |
Emisní úroveň | Euro 6D – Final |
Převodovka | 6 MT, 9 AT |