Marcela Škvrňová
obchodní zástupce
Vít Jelínek
obchodní zástupce
Mlhová světla jsou umístěná ve spodní části předního nárazníku a zajišťují maximální viditelnost.“
Nový nárazník se skládá ze tří částí a masky, které lze jednotlivě odstranit, což umožňuje rychlou a nákladově efektivní údržbu. Jeho tvar zajišťuje maximální ochranu. Nárazník je k dispozici s metalickou nebo leskle černou maskou chladiče.
Na přání je k dispozici čelní okno s dvojitou vrstvou Solex obsahující oxidy kovů, jež zabraňují přenosu UV paprsků do kabiny, což přispívá k většímu komfortu. Toto okno navíc snižuje spotřebu paliva v horkých dnech, neboť redukuje používání klimatizace.
Ducato má řešení pro jakékoliv požadavky, a to i z hlediska robustnosti. U verze Maxi (4,2 tuny a a 3,5 tuny) můžete počítat s robustnější mechanikou, zavěšením i brzdovým systémem.
Díky vysokotlakým vysouvatelným ostřikovačům lze zcela očistit povrch světlometů a zlepšit tím viditelnost a bezpečnost jízdy.
Světlomety s LED světly denního svícení DRL poskytují o 40% větší světelnou účinnost a jsou umístěné na dobře chráněném místě, což snižuje riziko jejich poškození při drobných nárazech.
Pod ložnou plochou se nachází další úložný prostor (volitelně), který dovoluje bezpečnou přepravu malých nástrojů a nářadí.
K dispozici je až 7 typů zavěšení zadních kol: – 1 zavěšení s jednolistými pružinami; – 1 komfortní zavěšení s jednolistými pružinami a stabilizátorem; – 1 zavěšení s dvojitými listovými pružinami; – 2 zavěšení s dvojitými listovými pružinami, zvýšenou světlou výškou a stabilizátorem, k dispozici také s povoleným zatížením zadní nápravy 2500 kg; – 1 zavěšení využívající kompozitní materiály, což snižuje hmotnost o 15 kg, větší světlá výška a stabilizátor; – 1 samonivelační pneumatické zavěšení rovněž ve verzi air-comfort pro těžké konverze.
Hliníková nástavba Scattolini se sníženými a sklopnými bočnicemi je k dispozici i v ocelovém provedení. Patentované nastavitelné kotvící prvky s antivibračním a vyrovnávacím mechanismem, nerezovými kolíky a PVC vložkami zaručují maximální praktičnost v jakékoliv situaci. K dispozici ve všech délkách vozidla.
Zadní čelo je opatřeno sklopnou stupačkou pro snadnější nakládání a vykládání.
Vnější zpětná zrcátka s dvojitou parabolickou plochou poskytují panoramatický výhled dozadu a mohou být elektricky nastavitelná z kabiny vozidla.
Pneumatické zavěšení udržuje stabilitu vozidla při jakémkoliv zatížení. Když vozidlo stojí, světlá výška může být snížená nebo zvýšená pro usnadnění nakládání.
Hlavní části vozidla, jako jsou karoserie a pohyblivé součásti jsou robustnější, trvanlivější a spolehlivější.
Brzdový systém byl navržen a vylepšen pro zvýšení výkonu a odolnosti při současném snížení hluku.
Nová devítistupňová automatická převodovka v kombinaci s měničem točivého momentu namísto konvenční spojky Vám nabízí snadné řazení, vyšší točivý moment a vynikající spolehlivost. Zvýšení točivého momentu je způsobeno kratšími převodovými poměry, které se řadí častěji, rychleji a plynuleji, což zlepšuje chování vozidla a zároveň snižuje spotřebu paliva. Nová převodovka Vám nabízí výběr ze tří jízdních režimů: Normální režim, režim pro nejnižší spotřebu a režim pro maximální výkon.
Techno nebo Classic? Dvojice přístrojových panelů modelu Ducato byla navržena pro zajištění maximální praktičnosti a elegantního stylu, který dokonale ladí s vytříbenými interiéry a textiliemi. Výdechy ventilace u přístrojového panelu Techno mají stříbrné rámečky, u verze Lounge pak bronzové.
Díky svému jedinečnému designu může držák pojmout tablety nebo chytré telefony až s 10palcovými obrazovkami. Kancelář tak budete mít vždy po ruce.
Při zapnuté klimatizaci udržuje chlazená schránka potraviny a nápoje vždy v chladu.
Díky programovatelnému nezávislému topení Webasto Thermo Top “C” lze vozidlo zahřát až 24 hodin před dojezdem. K dispozici je rovněž automatická verze bez časovače.
S Ducatem získáte kvalitního a spolehlivého partnera. Díky omyvatelným sedákům z technické kůže můžete udržovat vše v pořádku a čisté.
Pro maximální komfort. Přední sedadla mohou být vyhřívaná po stisknutí tlačítka, zatímco hydraulické pružiny a systém tlumení redukují přenos pohybů vozidla na řidiče a činí tak sedadla mimořádně pohodlnými i na nerovném povrchu.
Cestující vpředu lze usadit na jednodílné sedadlo nebo – díky prostorné kabině – na dvojité sedadlo s odděleným středovým opěradlem, které lze proměnit na praktický stolek. Obě konfigurace disponují tříbodovými bezpečnostními pásy a opěrkami hlavy.
Modelová řada Ducato rozšiřuje svou nabídku palubních zábavních systémů. Nový infotainment je vybaven 7″ dotykovou obrazovkou, Bluetooth, USB, DAB rádiem a ovládáním na volantu. Systém je rovněž možné ovládat hlasovými povely a je plně kompatibilní se zadní parkovací kamerou. Vybírat lze vždy ze dvou variant – základní nebo s integrovanou navigací.
Nový infotainment zvyšuje možnosti konektivity prostřednictvím Apple CarPlay a Android AutoTM. Do navigačního systému může řidič mimo jiné zadat i parametry konkrétního vozidla, a to včetně individuálních přestaveb. Díky této unikátní funkci navigace určí trasu s ohledem na velikost a hmotnost vozu, což umožní vyhnout se překážkám jako jsou úzké vozovky nebo nízké tunely a podjezdy.
Full Brake Control je integrovaný systém, který je navržen tak, že detekuje překážky před vozidlem a jakmile se objeví hrozící nebezpečí kolize, upozorní řidiče a spustí nezávislé nouzové brzdění.
Systém detekce křízení dráhy za vodizlem využívá radarové senzory pro odhalení blížících se vozidel ze strany během couvání.
Pomáhá zabránit nehodám během manévrování.
Systém ESC automaticky zasahuje v nouzových situacích, například při náhlém vyhýbacím manévru. ESC sleduje příčné zrychlení, rychlost, přilnavost a úhel natočení volantu. Tyto údaje zpracovává a v případě potřeby upravuje točivý moment a řídí brzdy na jednotlivých kolech pro stabilizaci vozidla.
Kontrola proti převrácení je nová asistenční funkce systému ESC. Jejím úkolem je předcházet riziku převrácení ve vysokých rychlostech a snižovat naklánění při zatáčení v nízkých rychlostech.
Tato funkce udržuje vozidlo zabrzděné při rozjezdu v prudkém stoupání, zabraňuje couvnutí při rozjezdu bez nutnosti zatažení ruční brzdy. Brzdy se při rozjezdu uvolní automaticky.
Systém, který je součástí ESC vypočítává zatížení vozidla během jízdy, zejména hmotnost a polohu těžiště. Na základě těchto údajů vypočítává a nastavuje nové prahové hodnoty zásahu ABS, ASR, ESC a kontroly proti převrácení, což znamená, že vše pracuje nejúčinnějším způsobem.
Traction+ je inovativní systém kontroly trakce, který pomáhá zlepšit přilnavost na kluzkém povrchu. V případě nízké přilnavosti jednoho z hnacích kol se pomocí systému ESC přenese točivý moment na kolo s lepší přilnavostí. Výsledkem je lepší ovladatelnost a směrová stabilita.
Tento systém umožňuje sjíždět prudké svahy s klesáním až 50% bez nutnosti použití brzdového nebo plynového pedálu, díky čemuž se můžete soustředit na samotnou jízdu.
Systém sledování jízdních pruhů dokáže identifikovat nechtěné opuštění jízdního pruhu, a to i při zhoršených podmínkách počasí nebo za zhoršené viditelnosti. V případě nebezpečí zvukovým a vizuálním signálem upozorní řidiče na potenciální nebezpečí.
Pomocí palubní kamery pomáhá řidiči rozeznat dopravní značení, zejména rychlostní omezení a upozorňuje na ně na palubním displeji.
Tato funkce řídí aktivaci a deaktivaci dálkových světel, zlepšuje viditelnost a snižuje riziko oslnění ostatních řidičů na základě automatické detekce protijedoucích vozidel.
Senzor deště aktivuje stěrače čelního okna a reguluje jejich rychlost na základě intenzity deště. Senzor stmívání automaticky aktivuje potkávací světla v případě poklesu okolní světelnosti.
Tempomat umožňuje nastavení a udržování konstantní cestovní rychlosti. Omezovač rychlosti dovoluje nastavení nejvyšší cestovní rychlosti, což zvyšuje bezpečnost a snižuje riziko překročení povolených rychlostních limitů. Plným sešlápnutím pedálu plynu může řidič nastavený limit překročit, což lze využít například v případě potřeby předjetí jiného vozidla.
Systém nepřetržitě sleduje tlak v pneumatikách a upozorňuje na jakoukoliv ztrátu tlaku přímo na palubní obrazovce.
Zdvihový objem | 2184 cm3 |
Typ | Vznětový řadový 4válec |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) | 120k při 3500 ot./min 320 Nm při 1400 ot./min |
Emisní úroveň | Euro 6D – Final |
Převodovka | 6 MT |
Zdvihový objem | 2184 cm3 |
Typ | Vznětový řadový 4válec |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) | 140k při 3500 ot./min 350 Nm při 1400 ot./min |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (9 AT) | 140 k při 3500 ot./min 380 Nm při 1400 ot./min |
Emisní úroveň | Euro 6D – Final |
Převodovka | 6 MT, 9 AT |
Zdvihový objem | 2184 cm3 |
Typ | Vznětový řadový 4válec |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) | 160 k při 3500 ot./min 380 Nm při 1500 ot./min |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (9 AT) | 160 k při 3500 ot./min 400 Nm při 1500 ot./min |
Emisní úroveň | Euro 6D – Final |
Převodovka | 6 MT, 9 AT |
Zdvihový objem | 2184 cm3 |
Typ | Vznětový řadový 4válec |
Vstřikování | Přímé vysokotlaké vstřikování MultiJet Common Rail, turbodmychadlo s variabilní geometrií a mezichladič |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (6 MT) | 180 k při 3500 ot./min 380 Nm při 1500 ot./min |
Nejvyšší výkon, Nejvyšší točivý moment (9 AT) | 180 k při 3500 ot./min 450 Nm při 1500 ot./min |
Emisní úroveň | Euro 6D – Final |
Převodovka | 6 MT, 9 AT |