Marcela Škvrňová
obchodní zástupce
Vít Jelínek
obchodní zástupce
Vysoko posazené světlomety poskytují skvělou viditelnost a jsou dobře chráněné proti poškození. Přední nárazník a maska chladiče zvýrazňují elegantní charakter vozu.
Fiorino nese logo značky Fiat Professional, čímž zdůrazňuje výraznou identitu značky v segmentu lehkých užitkových vozidel.
Exteriér modelu Fiorino sleduje stylistické pojetí ostatních modelů značky Fiat Professional. Současně si ale zachovává osobitý charakter s moderními a dynamickými tvary.
Pomocí bočních posuvných dveří mohou cestující snadno přistupovat k zadním sedadlům. Na přání lze vůz vybavit i posuvnými dveřmi na druhé straně vozu, což dále zvýší komfort nastupování.
Trojice zadních komfortních sedadel nabízí úchyty dětských sedaček Isofix. Úplným sklopením a vyjmutím lze objem nákladového prostoru zvětšit až na 2,5 m3
Panel s kontrolními ukazateli je pro lepší čitelnost podsvícený a nabízí snadné sledování důležitých informací, aniž by ztrácel na své estetické přitažlivosti.
Čím více cestujících na palubě, tím větší je potřeba optimalizace prostoru interiéru. Fiorino má řadu velkorysých úložných prostor.
Funkčnost interiéru zvyšuje snadno dosažitelný držák dokumentů a sklopné sedadlo spolujezdce, které lze využít jako praktický stolek.
Nové rádio se 7″ dotykovou obrazovkou a rozhraním Bluetooth zahrnuje funkci audio streaming, vstup USB, digitální příjem rádia DAB a zrcadlení chytrého telefonu. Lze jej vybavit také integrovaným navigačním systémem.
Díky volantu s integrovanými ovladači máte naprostou kontrolu nad palubními systémy vozidla a můžete telefonovat, aniž byste museli pustit ruce z volantu. K dispozici rovněž v koženém provedení.
Systém elektronické kontroly stability řídí stabilitu vozidla v případě ztráty přilnavosti a pomáhá udržet požadovaný směr jízdy.
Tato funkce, která je součástí systému ESC, se aktivuje automaticky při rozjezdu do prudkého stoupání. Při spuštěném motoru udržuje vozidlo zabrzděné bez nutnosti zatažení ruční brzdy.
Tento pomocník pro jízdu v horších podmínkách (sníh, led, bláto apod.) umožňuje rozložit točivý moment na hnací nápravě ve prospěch kola s lepší přilnavostí. Systém Traction+ přibrzdí kolo s horší trakcí (nebo prokluzující více) a tím přenese točivý moment na kolo s lepší přilnavostí.
Umožňuje jízdu na dlouhých a rovných úsecích (například na dálnici) podle předem nastavené rychlosti a bez nutnosti působení na plynový pedál.
Zdvihový objem | 1248 cm3 |
Počet válců, uspořádání | 4, v řadě |
Palivový systém | Elektronické vstřikování MultiJet Common Rail s turbodmychadlem s variabilní geometrií a mezichladičem |
Nejvyšší výkon | 80 k (59 kW) při 4000 ot./min |
Nejvyšší točivý moment | 200 Nm při 1500 ot./min |
Emisní úroveň |
Euro 6(B) Kombinovaná spotřeba (l/100km) 4,3-4,5 |
Zdvihový objem | 1248 cm3 |
Počet válců, uspořádání | 4, v řadě |
Palivový systém | Elektronické vstřikování MultiJet Common Rail s turbodmychadlem s variabilní geometrií a mezichladičem |
Nejvyšší výkon | 95 k (70 kW) při 4000 ot./min |
Nejvyšší točivý moment | 200 Nm při 1500 ot./min |
Emisní úroveň |
Euro 6(B) Kombinovaná spotřeba (l/100km) 4,3-4,5 |